Thursday, February 2, 2012

S6E12: Aku Tewas

Sekali lagi..

aku sedar aku tewas...aku gagal dan telah kehilangan apa yang aku inginkan selama ini. Tak Fert lah kalau xdapat apa yang aku mahu. Tapi aku yakin, aku telah mengambil langkah awal sebelum aku jadi makin teruk namun masih belum mencukupi.

Luka masih berdarah apatah lagi pabila ditambah garam.

Aku xdapat nak terima kenyataan buat ketika ini. Aku tak mahu tahu apa-apa pasal hidup kau. Aku xmahu benda yang ada kaitan dengan hidup kau ganggu aku lagi. Kau tahu dia kawan rapat aku tapi kau masih mengikut hawa nafsumu. Dia kawan yang aku kongsi derita dan duka. Dia juga sampai hati bersandiwara di hadapanku sedangkan sudah tahu hakikat yang sebenar.

Ya. Hati aku hancur.

Tak dapat diubati lagi, walau seribu kemaafan dipinta.

Kini yang aku pinta...cukuplah setakat ini

Jangan tambah bebanku, sudahlah aku ibarat watak jahat dalam kisah ini.

Jikalau dulunya setiap hariku ceria
Kini aku perlu meniti setiap hari yang penuh kesuraman dan duka 


You see how much pain I'm in until I start writing in Malay.

Only Allah knows how much I'm suffering each day. 


Bila
oleh: Candy

entah mengapa
kau tak berubah
slalu saja kau simpan
katakanlah yang sebenarnya
diriku tau bila kau kini tak ingin bersamaku
mengapa kau harus berdusta
yang kuinginkan…
yang kuharapkan...

bila memang berakhir akhirilah saja
bila memang kau pergi lupakanlah aku
bila memang berakhir akhirilah semua
lupakanlah saja aku

diriku tahu engkau bertahan agar ku tak kecewa
mengapa kau harus berdusta
yang kuinginkan…
yang kuharapkan...

bila memang berakhir akhirilah saja
bila memang kau pergi lupakanlah aku
bila memang berakhir akhirilah semua
lupakanlah saja aku

No comments:

Post a Comment

Click on This!